TEMAN SETIA

OSHELLO

ASSALAMUALAIKUM!!!!


best gila hari nie..
serius best walaupun hati tengah berkecamuk
hati tengah sedih memikirkan kenangan lalu
hati tengah berduka lara akibat dari kisah cinta
haha macam novel pulak
dah-dah malas nak bersastera kat sini


hari nie hari yang paling bertuah dalam hidup gua*rasanya la
tadi gua pergi hospital tengok nenek gua
dan dan gua dapat tengok pembedahan secara real
diulangi REAL
ala setakat tengok video dalam youtube tue
apa celop torkkk
gua tak mencarut nie
memang betul pun
pesakit sebelah nenek gua tue dah kritikal
jadi doktor buat pembedahan depan-depan tue juga
hal ini adalah disebabkan bilik bedah yang dinaik taraf
wtf!!!
rasa macam zaman perang jepun
tapi gua tak berani tengok sampai habis
rasa ngeri pulak..nak pengsan pun ada


ala nak upload video
tak diberi peluang pulak nak rakam
sungguh rugi!!

*********************

lepas tue pergi bersuka ria dekat TESCO
haruslah kalau sampai situ setiap kali keluar
gua pun tak taw apa yang best sangat
wahaha
tak dak pun mamat hensem rasa

dah la pergi pun sorang-sorang
sejak dapat lesen nie
memang selalu sangat la gua keluar rumah sensorang
sobs sobs *sedih konon..
dah alang-alang sampai tue
gua terbeli benda nie
|
|
|
|
\/

ha taw tak benda apa weyh
nie la Oshello
tapi dulu dalam game gua rasa nama dia Othello
ntah..tak taw la orang panggil apa
yang pasti tak dak kaitan dengan omelo mahupun olego koko


sapa reti main benda nie??
senang ja main dia
perangkap jer 'button' pihak lawan
'button' sapa paling banyak atas papan dikira pemenang
ataupun sapa yang dah tak boleh perangkap 'button' pihak lawan dikira kalah
|
|
|
|
|
\/






mesti ramai tak taw kan benda nie
wujud lama dah 
dari gua kecik lagi
dulu sanggup tak pi sekolah sebab nak main game nie 
try la main
rasa online game pun ada kot
cer cari
#kbai

p/s:: fobia tengok nadi pesakit tue terhenti tadi

NT:: rasa macam style pulak cakap 'gua' nie..haha





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

12 sayang gua:

kim heeruul said...

maen kepong kan?

Pendamba Mawar said...

macam mana nak main benda alah ni

atiqa aris said...

pehh cm bes je tgok org kene operate depan2.huu

Ku Azhar said...

waaa..pernah main!!! best2

Unknown said...

atau dengan nama lain, otello heheh best main kepung2 ni.

- zuriey - said...

lama dah xmen benda ni..dulu suka main..

Hawa Ahmady said...

wahhh..!! nak try main laa..

jom join contest...

http://hawaahmady92.blogspot.com/2011/11/contest-apa-benda-tu-part-1.html

Rosalia said...

giler best dpt tgk. teringn jgk nak tgk dpn2 silap2 pengsa tetiba.haha

Penyu said...

gua suka bedah katak. silap, dulu gua operate katak guna mercun. kebabom. pecah badan katak. haha

Anonymous said...

wah permainan nie. best sgt. bile kalah geram macam nak hentak2 meja. :)

die dapat pengalaman baru tengok org kena bedah depan mate. xrase takot/ seram sejuk tgk org kena bedah?

ucubakery said...

gua tak pernah main benda alah ni..tulung belikan satu set boleh..opis gua dkt dgn tesko s/alam..hihihi

Anonymous said...

Nice post, sweetie! Keep it up! BTW, I suggest you should make this site a little more social.


Jen Martin
pizza dominos coupons

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216