TEMAN SETIA

PANAS | Gosip Baru Nazmi Faiz

ASSALAMUALAIKUM!!!


walaweyh cerita nazmi faiz lagi
fenomena dak tak ambik SPM nie besar kan
macam artis pulak dia nie
tapi macam mana
pemain bola sepak bila dah popular 
memang tak lekang dari gosip
macam artis jugak la kan

terbaru kita semua tahu gosip apex dengan scandal beliau
memang apex tak lari dari gosip
memang sejak akhir-akhir nie nama dia yang menjadi sebutan
gosipsana gosip sini
tapi apek tetap keeper terbaik malaysia
gua respek sama dia

sebelum gua sambung
cer klik SINI dengan SINI
ok sambung

namun, sapa cakap pemain termuda malaysia
tak dak gosip bagai
kalau sebelum nie gua ada tunjuk gambar awek dia
terbaru,beliau digosipkan dengan neelofa
|
|
|
|
\/

walaweyh...
dari apa yang gua baca
ada sumber terserempak nazmi keluar dengan neelofa
aduh adik..muda lagi hang tue
dah ada gosip dengan orang lagi tua dari hang kan
apapun gua harap nazmi boleh terus kekalkan prestasi dia
jangan layan sangat gosip nie 
sekian~~

sumber:: MURAI.COM

p/s:: frust lagi gua



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

18 sayang gua:

BeloG MTT said...

Ggrrrrrrr -.-'

Pendamba Mawar said...

adik angkat lettew

Nurul Ainee ♥ said...

bukan dy da ade awek ke ? hihii

Inchek Lieben said...

menyampah seyh nazmi faiz jupz!!! eeeee

SyedGraphix Dot Com said...

anak ikan kot. hahaa

hugahiga said...

dari u cerita pasal nazmi lbih baik u cerita pasal i,i luv u nyamuk terbang~

Syaf Ismail said...

frust menonggeng ar akak :)

Unknown said...

ADE KE MASA SI nAZMI NAK KLUAR BERDUA DGN NELOOFA TUA TU ??

ALAH JGN PERCAYA , DOANG AN SBOK TRAINING MNE NK G DATING , CKP KAT TEPON TU PON KURG SMPT HAHA ,

Ikam said...

hensem aku lagi

Nazmi Faiz said...

okkey..firstly tu semua gossip..gua tak klua ngan Neelofa..Neelofa pun gua tak kenal k..lu jangan sebar barang sebarangan laa..takleh fokus gua nanti..

Neelofa said...

HAH..??!!..I tak kenal pun dengan anak ikan tu k..I dah ade pilihan hati..please don`t disturb my life..you ingat you ape..??..paparazi..??..please laarr

Neelofa said...

HAH..??!!..I tak kenal pun dengan anak ikan tu k..I dah ade pilihan hati..please don`t disturb my life..you ingat you ape..??..paparazi..??..please laarr

Nyamuk Terbang said...

@hugahigasapa plak dh

Syaiful said...

fuhh...nazmi...pemess kot =..='

Saddila said...

ececehh . bukak akak je yang frust , awek die pun frust sekali gamaknya . haha

EmpayarUtama said...

retis baru tu. Tp kalau takde sapa cerita tak jd gossip pun kan

monologmalamhari said...

perhh .. besalah la kan . bila dh femes nie mema gosip memanjang je .

nardy said...

Dia bukan dah ada awek ke? Nadia Ismael lol

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216