TEMAN SETIA

Entry Terharu

ASSALAMUALAIKUM!!!


hari nie gua malas nak update
sumpah malas
sebab letih nak mamp** berjalan sana-sini
semua nie politeknik punya pasal *kesian
duit pun melayang jugak la
tapi pikiaq nak study berkorban jugak la


gua tak taw la nak mencarut apa lagi dekat sini
tapi hari ni gua terharu tahap cipan
haha
sebab??
meh nak cerita *ada ka orang nak taw
yuran politeknik gua ada orang taja
ouhh makaseh la kepada yang berkenaan
taja beli dslr dengan motor sekali boleh dak??
kehkeh


gua terharu jugak sebab entry Nazmi Faiz
kahkah
bila gua buat entry pasal dak tue
terus visitor meningkat
komen pun berjuta
kemain la hampa...entry orang top semua nak komen
bila gua buat entry benda lain
tak pulak komen
sobs sobs *sedih wey


last sekali gua terharu sebab ada pulak yang buat header dekat gua
serius tak mintak pun
haha
makaseh daun keladi
leh tak nak mintak duit sekali??
|
|
|
|
\/






perghh comel siot gua
haha
nanti gua guna header nie weyh
makaseh banyak-banyak
kalau hampa nak tempah header pi la SINI
gua tak tempah..dia yang nak buat
kehkeh
#kbai

p/s:: macam kosong ja entry nie kan

NT:: rindu aaron aziz


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

11 sayang gua:

fa said...

wahh.. bestnya dpt header baru.. ngee :)

era kecik said...

wah! dapat header free lah.. ^^

nurul diana said...

untung laa ,. hahaha

Saddila said...

gua komen je belog lu walaupun bukan pasal nazmi .

tak minat dia langsung-..-

hahaa .

!! YaNa YassiN !! said...

good,best lah dpt header free.

yuseri said...

macam retis pulak..hahaha

Pendamba Mawar said...

lawa sey header tu

LAici KAng Ais said...

tumpang lalu....

cantik header tuh...header guwa je kosong :(

Ana Farhana said...

untong manyakk la tuw..

kim heeruul said...

untung untung
cun.

cik ika said...

gempaq header u..

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216