TEMAN SETIA

Gambar | Jamban Terhebat!!!

ASSALAMUALAIKUM!!!

bosan pulak asyik cerita-cerita *macam karangan
entry kali nie aku nak letak gambar pulak
gambar jamban
huahuahua
jangan ada yang terberak sudah tengok gambar nie
jom layan
|
|
|
|
\/
nie khas untuk kembar siam..love lagi

err...boleh sembang-sembang nie

nak jugak bunga-bunga..bagi piii

nie bukan jamban yer...nie rumah

berani nak berak??

wahaha..kepada yang malas....beliau boleh membantu


boleh aku cakap yang nie sangat kreatif??



ok itu saja dari saya untuk babak minggu ini
nasihat saya
berak lah di tempat yang selamat
anda mampu mengubahnya


sumber:: google

p/s:: aku nak buat la satu jamban macam kat atas



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

12 sayang gua:

HaFiz said...

gambar kedua tu mcm best je walaupun nampak biasa...puasa,puasa

Nyamuk Terbang said...

@HaFizhaha hampeh...

Hunnym Syot 美智子 said...

wahh.. interesting.. hehee..

http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/editing-header-for-natasya.html

Nyamuk Terbang said...

@Hunnym Syot 美智子err haha

Finaz Jaafar said...

kalo unik sgt takut nak berak..hahaha

Nyamuk Terbang said...

@Finaz Jaafarjgn nnt sengugut

sitiinajihah said...

HAHA! kalu camni punya jamban,nak berak pon sayang^^ hehe

Namee Roslan said...

wah gila lah. jamban yang first tu macam best je. kalau nk mandi ke terus terjun hehe. basuh berak pun dalam tab je :P hehe...tp tu jamban orang pemalas.

Syarafi[skyforce331] said...

tergelak sorang2 nie..hahah

Nyamuk Terbang said...

@sitiinajihahsayang kt tahi??erkkk..haha

Nyamuk Terbang said...

@Namee Roslanhaha comel jer..tue untuk kembar siam

Nyamuk Terbang said...

@Syarafi[skyforce331]jangan gila sudah

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216