TEMAN SETIA

VIDEO | Tiru Budaya Luar??? (MAX 24/7)

ASSALAMUALAIKUM!!

salam 1 malaysia *lama tak buat ayat nie
sebenarnya dah lama aku nak update benda nie
takut nanti ada pulak orang terasa
tapi tak pa lah
niat aku hanya nak mintak pandangan orang ja
sebelum aku memulakna bicara *ayat bagi orang batal puasa
jom layan video bawah nie



ha apa komen hampa??
aku tengok pun nak tergelak
menyampah ada
aduh perlu ka kita nak tiru budaya luar
banyak sangat dah aku nampak orang tiru korea nie
dulu kumpulan GULA-GULA *betul ka
sekarang depa nie pulak

aku pun minat juga korea nie *minat lagu ja
tapi tapi
apa yang aku nak cakap dekat sini
kalau kita minat dekat sesuatu perlu ka sampai tiru depa
dah macam taksub dah
sampai pakaian, rambut semua nak tiru habis
asal tak kedarah ja makanan macam depa *kasar ayat aku

bukan aku cakap korea nie tak bagus
ok ja
tapi tue kan cara depa style depa
tak payah la kita nak jadi orang lain
jadi diri sendiri cukup
tak dak sapa nak kutuk

tengok la macam group group nie
sampai tiru sebijik2 *padahal tak jadi pun
hey gila glamer ker bang
banyak lagi kot cara ada
tengok elok-elok orang tak kutuk
terus orang kutuk *berdosa weyh

renung-renung kan
dan selamat beramal

p/s:: cikgu aku pun pernah tegur budak-budak sekolah aku sebab kes macam ni




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

8 sayang gua:

TrigYy said...

nme grop pom lbey kurg sme.. aduih.. huhu

Nyamuk Terbang said...

@TrigYykau ckp mnat diorg..haha

Takashi Manganji said...

nk komen lebey2, ni bulan pose..biarkan aje la..hahaha...

Nyamuk Terbang said...

@Takashi Manganjixper lpas berbuka kau komen

Namee Roslan said...

diorang yang menempah maut..eh bukan maut ...memalukan diri sendiri. bagi saya la kan kalau nk tiru boleh je tapi kelakar..tengok lah cara diorang menari tu ...ya Allah teruknya. takde effort langsung untuk sharp kan tarian. masing2 buat main2 je. mana lah tak jadi bahan kutukan. ; (

Finaz Jaafar said...

oopppsss..jujur ni,,kte tk tgk pn vdeo ni smpy hbs..
seyes la nk kta sgt kelakar..mcm gay dah jadinye..huhu..
sgt memalukan..

Nyamuk Terbang said...

@Namee Roslanitulah...diorg rsa mcm dh hbat la tue

Nyamuk Terbang said...

@Finaz Jaafarmmg gay pn rsa...lalala

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216