TEMAN SETIA

Panas | Bapa Bunuh Anak

ASSALAMUALAIKUM!!!

dan salam sejahtera *acah-acah pembaca berita
tadi aku tengok berita
pastue ada banyak la berita sensasi
tapi ada dua ja cerita yang tertarik perhatian aku
aku rasa semua dah tahu kan
kes bapa bunuh anak

memang terkejut la
sebab selama nie dengar anak tetak bapa
anak tolak ibu
nie bapa bunuh anak
tolak tiga-tiga anak kandung masuk tasik
diulangi anak KANDUNG

satu lagi cerita
bapa letak parang dekat leher anak
yang nie lagi ngeri
dah la tak berasas langsung puunca dia
ada sebab air dengan petrol habis
boleh berhenti tepi highway pastue nak tetak anak sendiri
nasib ada trak polis lalu
kalau tak,tak tahu la apa jadi dekat budak 4 tahun tue
kesian kan??
gambar hiasan *sepupu aku

apa yang boleh aku cakap sini
apa-apa yang jadi
kita tak boleh pandang sebelah pihak
mungkin sebab ada masalah
atau terlalu tertekan yang mendorong bapa tue bertindak macam tue kan??
siapa tahu masalah orang


akhir kata sayangilah keluarga anda
dan jangan bertindak melulu sebelum berfikir
sekian dari saya melapor dari tempat kejadian *ok merepek
=.=

p/s:: mintak jauh benda-benda macam nie dari keluarga aku



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

10 sayang gua:

trigyy said...

t'kejut jgk bile dpt tw brite tu.. sggop tolak anak dlm tasik.. huhu.. kejam2.. org laen punyer la susah nk dpatkan anak. dia sng2 buang.. huhu

Nyamuk Terbang said...

@trigyydia gila kot..atau ad mslh..xkn org normal buat mcm tue..dh la tiga2 anak lak tue

Syarafi[skyforce331] said...

biar betik.....memang tragis arr nie...gilo kejam

Namee Roslan said...

manusia dah semakin tak waras. semua nya dah jadi gila. sikit2 nk simbah asid. entah ape2 ntah. saya tengok dunia ni semakin ganas. masing2 tak kuta iman..syaitan pun mudah masuk badan. :/

Nyamuk Terbang said...

@Syarafi[skyforce331]kejam la jgk..tolak gitu jer

Nyamuk Terbang said...

@Namee Roslantue la tkt dengar berita2 dkt tv tue skrng

NURUL AINI NORAZMAN said...

sedihh,.ini la dunia akhir zaman kan,.=(

Nurini Aqlima Bt.Mohamad Nor Hanafi said...

Salam , time tengok berite pasal tu xdi .. lebih2 lagi yg bapa nak sembelih ank tuh , meremang blu roma ...

Nyamuk Terbang said...

@NURUL AINI NORAZMANagk nya la

Nyamuk Terbang said...

@Nurini Aqlima Bt.Mohamad Nor Hanafisembelih??ad ker??bkn dia letak dkt tengkuk jer ker

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216