TEMAN SETIA

Hadiah Bongkah Batu Pada Bekas Isteri

ASSALAMUALAIKUM!!

selamat berpuasa semua
dan selamat hari lahir bagi yang besday hari ini *tetiba
saja nak bagi ada kaitan dengan tajuk entry
hahaha

kali nie aku nk cerita pasal suami romantik
wah romantik sungguh beliau
untung isteri dia
jom baca cerita suami 'romantik'nie
|
|
|
|
|
\/
KISAH BENAR DARI AKHBAR!!

Montreal:: Seorang suami yang juga merupakan serang datuk bandar telah disoal siasat kerana meletakkan sebongkah batu besar seberat 20 tan di hadapan rumah bekas isterinya!!

gila betul mamat nie
dah la dia balut dengan kertas pembalut hadiah
pastue tulis besar-besar 'hepy besday' dekat batu tue
tak caya??
meh tengok gambar
besaq kot..belakang tue rumah betul...besaq gila kan batu tue

ha caya tak???
gambar tue aku rembat dalam Harian Metro (17.8.2011 page 54)
menurut berita
Datuk Lariviere,Datuk Bandar Saint-Theodore-d'Acton *pelik nya
mendakwa beliau melakukan sedemikian bagi mengelak terus diganggu oleh isterinya

"Saya perlu berbuat sesuatu supaya dia membiarkan saya bersendirian,"
kata Lariviere kepada stesyen televisyen Perancis,TVA

Namun begitu,beliau tetap akan berdepan dengan tuduhan berkelakuan tidak senonoh
selain melanggar peraturan lebuh raya. -DM-

p/s:: nasib baik tak bagi hadiah bom...wahaha


sumber:: Harian Metro

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

5 sayang gua:

fierul said...

hahaha giler la . jgn la nty ak pon kne cmtuh . haha . kne bom plak kn dh la si fie 'rul' keje bwa bom . hehe

C i k P i p i T e m b a m said...

kali kedua dia kacau baru bg bom. hahaha

kim heeruul said...

bagu batu pon kene tahan meyh..? kah kah kah

Nyamuk Terbang said...

@kim heeruulbagu pn boleh...

DaYaH JeLitA said...

kahkahkah...kuang hajo...rejam ngan batu kang

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216