TEMAN SETIA

10 Fakta Tentang Wanita

ASSALAMUALAIKUM!!!


sekarang nie aku jarang update entry
sebab dah kerja
tapi aku akan cuba update sehari sekali untuk hampa *bajet ramai nak baca
pasal cerita misteri tue mungkin malam nie atau esok
bahan dah ada
cuma nak taip ja malas hoho


kali nie aku buat entry khas untuk kaum perempuan
ala laki pun boleh baca
jom kita tengok apa yang best nya pasal kaum hawa nie


  1. Jika ada lelaki yang merenung tajam matanya,dia akan mudah cair *erkk =.='
  2. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa melalui muzik atau lukisan *kalau aku terus terang ja
  3. Sebuah senyuman memberi 1000 erti kepada wanita *aku tak suka laki senyum pelik dekat aku
  4. Satu ucapan 'hai' saja sudah cukup membuat hatinya gembira
  5. Semua wanita menginginkan laki yang mencintainya sepenuh hati
  6. Senjata wanita adalah airmata!! *terasa beb
  7. Wanita mudah jatuh hati terhadap lelaki yang sentiasa mengambil berat terhadapnya
  8. Jangan sekali meneka apa yang dirasainya *pi tanya sendiri senang
  9. Jika kamu menyintai seorang wanita,mulailah dengan persahabatan
  10. Jika dia memberi 1001 alasan untuk keluar denganmu,tinggalkan saja sebab dia tidak menginginkanmu

so kepada para jejaka
pandai-pandai lah jaga awek tue
terlpeas dekat orang lain tak tahu
=.=
p/s:: hargai lah wanita walau di mana anda berada *tetiba

NT:: malam nie ada entry seram...



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

7 sayang gua:

Mazri Khairil Mazri said...

fakta tu mmg btul...

baca boleh percaya jangan :)

Pendamba Mawar said...

xpandai la bab ni.miahaha

tak sabar tunggu malam ni..yahuuuuuuuu

Pendekar Berkuda said...

huk aloh...

kim heeruul said...

gua single mingle..^^

Namee Roslan said...

al guys! beware! haha. em pmpuan ni banyak senjata nya. buat muncung sikit, laki dah gelabah. ye dak ? :D

amirulspurs said...

haha, aku lemah betul kalau jumpa pmpn nangis. bodohnya aku.

I do I need Iman said...

erk..
hahha comel je. tapi mmg betul kan ;)

jmput sini nymuk.;p
http://mawarkuwada.blogspot.com/2011/09/teruja-dengan-kehadiranmu.html

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216