TEMAN SETIA

Aku Menyampah Spesis Ni!!!

ASSALAMUALAIKUM!!

aku malas nak mukadimah lawak-lawak sebab aku tengah hangin
tadi tengah syok-syok melayan perasaan tengok gambar-gambar orang
aku dapat chat dari orang yang aku kenal pun tak
|
|
|
|
|
|
|
\/



tetba cakap aku bengong
grrrr



tak pasal-pasal aku kena bodoh
bodoh bodoh aku pun tak maki orang suka-suka hati




sapa yang maki sapa nie
confius =.='



aku taw aku cantik
terima kasih la



hoho
tapi budak nie nama fb dia perempuan
buat malu ja
kalau hampa tak paham dengan budak nie
aku 38728728 juta kali tak paham


sebab tue aku malas nak layan chat
nie pun dah berapa puluh juta kali tah aku kena
damn!!
tak layan nanti sebar satu dunia cakap aku sombong
bila dah layan macam nie pulak
bila kita marah
terus cakap 'sory tadi kawan saya guna fb saya'
alasan lama la tue der
kbye

p/s:: aku marah betul nie







TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

21 sayang gua:

Pendamba Mawar said...

sabor je la..:)

SUFIANA1992 said...

atie entry yg atas selalunya budk2 ..sapa x geram org mcm ckp mcm tu, sue pon geram baca entry nie...bodoh punya bdk,ckp kat org mcm2..x baik taw...huhu...sabar jew dngn perangai mcm tu

Shawn Razaleigh said...

biasalah tu. sabar ya jadi artis.heheh

budak tu jeles gua teka

ehaminnie said...

geram er... *terover lak nie*
dye kate kat akak bodoh sbb dye bodohh tu.. sabar je lorh :))

kunci locker said...

bdk tu mai tanpa adap...sbb tu dtg wt cm tu...nth2 die mmg sje nk ang naek kn nme die dlm entri...mst die kecewa ang tak dedah nama die...hahahah *kejam

jgn dilayan bdk cmni...ncb aku tak kne...kalo aku kne dah up entri siap deddah nama kn...hahahah

aBEL Rubella said...

erk.. ape masalah orang tu..??

einz miszmessy said...

boleh plak gitu??????????

fierul said...

aku penah gak kena nyamuk .
budak tu pmpuan tetiba ngorat balak aku kt fb aku . dh mema sah la tu aku kn . pstuh pling best kan nyamuk dia brukkn aku :)

Hunnym Syot 美智子 said...

budak tak betul ney!!.. huhuu..
otak tak betul daaa..

http://irsyanim.blogspot.com/2011/09/wordless-wednesday-domo-i-love-it.html

Namee Roslan said...

ramai yg dah terkena. pelik betul lah dgn org biadap mcm ni :(

Anonymous said...

budak tu bodo bengong p skolah dok tutuh org ...bodo nak mampoih sapa yg tiba2 kutuk nyamuk tu...bahlol gila budak tu...nape x tunjuk name budak bahlol tu...ni mesti mak pak dia yg ajaq...bengong nk mampos !!!! hahaha, kasi pakej...


- the law of anon

Capik said...

Ala budak2 baru nk blajr chat...who cares...u blog is the best dan GEMPAK SAKAN...^^

AcidFlynN Wraith said...

org tu waya putuih tak pon wailun hahahah

capiq xD said...

bak cnie id die..nak add..ahaah!

Alya Esprézzo™ said...

wakakakakakakakakakakaka..apahal kite yg kena plak nie kan? wahhahahhaha oii geng laa..wakakakkaak sengal gilaa..

Nyamuk Terbang said...

@Anonymouserrr sabar anon

Capik said...

@Anonymous

hahaha....2 nk anon..aku rasa die buhsan kutuk org...nyamuk pn die nk kutuk...adeihh..kutuk katak ke,lalat ke..cipan babun ker..ok gakk

Anonymous said...

hahahahaa...tau xpe...die xtau nyamuk ni bahaye...kena nyamuk denggi kasi injection kt die padan muke...biar ksi mampos dari hidup dah mcm nk mamposssss !!!! bhahahahahaa....

- the law of anon

Nyamuk Terbang said...

@Anonymoushaha kau pulak yg mrh lbih..hoho...g r maki dia...

Umie Artoqiemie said...

nyamuk naek hangen..

Mambang Terbang said...

haha....nyamuk da jd retis xD ekekee...

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216