TEMAN SETIA

Jom Sokong Mereka!!

ASSALAMUALAIKUM!!!


entry kali nie simple ja
aku cuma nak menyeru kalian semua *ayat aku memang tiptop
haha
ok malas nak formal
kali nie aku nak suruh hampa semua sokong depa-depa nie
sapa dia??

ha nie meh sini nak royak
hampa mesti pernah kan tengok iklan parodi KL gangster
ala yang Amanwan buat tue
ada yang tak pernah tengok ka
sini ha aku bagi video tue
|
|
|
|
\/


dah tengok??
best kan
ha kalau nak taw semua yang ada dalam video tue ada buat komik
jadi di sini aku nak ajak hampa semua sokong komik yang depa buat
komik M tue ada jual dekat kedai-kedai buku
aku pun nanti nak cari komik tue
nak try baca
|
|
|
|
|
\/



aku respect gila dengan depa-depa nie
depa ada blog taw
nie link blog depa


okbai
=.=

p/s:: best pulak kalau pandai melukis

jom klik SINI





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

8 sayang gua:

Hunnym Syot 美智子 said...

baek-2!! naty hunnymm sokong :)
hehee

http://irsyanim.blogspot.com/2011/09/raye-jalan-jalan-raye-dan-hantu-bonceng.html

trigyy said...

diorang besh.. hehehe

shara bunga said...

suke giler kt aman wan nih. padahal dye duduk dekat je dgn uma

Wanz Mejuez said...

Muka Aman Wan pun da macam aroon aziz pon.. ahaha

Namee Roslan said...

saya kenal aman wan ja. budak uia. haha. vlog dia kelakar. :)

amirulspurs said...

Jelatekkk~~ kelakar :p

K O R I E said...

APA ni.. ok!
bru nak tgok ^^

klu best kita sokong k

merahitujambu said...

sokong2....hehehe

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216