TEMAN SETIA

MISTERI | Pengalaman Di Kem #2

ASSALAMUALAIKUM!!!


hari nie aku nak tulis lagi cerita berhantu 
hoho
satu lagi pengalman di kem part 2
kalau yang tak baca lagi part 1
boleh klik SINI



Kem 2::

Benda nie jadi dalam tahun yang sama..juga dekat balik pulau..tapi kali nie bukan kem aku buat..cikgu yang hantar..aku pergi satu kelas sebab cikgu cakap budak kelas aku nakal sangat..erkk...ok sebenarnya nie kali kedua aku sampai dekat kem nie...sebab tahun sebelum aku dah pergi untuk kursus kepimpinan..best...sebab kem dia tepi laut...tenang ja..tapi disebalik tenang itu..............


jumpa kat rumah pakcik google


malam tue kami semua pasang khemah tepi pantai sebab kena bangun pagi untuk aktiviti tidur dalam pasir...tak taw kenapa ramai yang rasa seram sejuk malam tue..mungkin sebab angin laut...masa nak tidur ramai tak leh tidur sebab terhidu macam-macam bau pelik....tiba-tiba kawan aku menjerit...semua terkejut..aku pun berpaling la dekat satu tiang dekat dengan khemah kami...memang ada macam lembaga putih...ramai nampak bukan aku sorang...time tue lah angin nak kuat tiba-tiba...pastue kami dua tiga orang keluar dari khemah..dan cari budak laki...aku bagitau dekat depa..rupanya depa pun tak boleh tidur...sampai kena bangun tinggalkan khemah dan tidur dekat surau sebelah tue...malam tue memang kami tak putus-putus baca ayat kursi..sampai ke pagi aku dengan yang lain tak leh tidur...


google


esok pagi tangan kawan aku ada kesan lebam..dia mengadu dekat aku sebab dia rasa pelik...bangun pagi ja ada kesan tue..aku malas nak buruk sangka..aku urut tangan dia sambil baca dua tiga ayat al-quran...kesan tu beransur hilang..pelik kan...memang sepanjang seminggu kami ada dekat situ...banyak benda jadi... *aku kena sengat obor-obor..damn!!...masa aku pergi tahun sebelum tue pun aku ada juga jumpa..time tue aku tidur hostel kem tue..masa nak sikat rambut depan cermin..aku nampak ada 'benda' belakang aku..time tidur pulak....katil bergoncang tiba-tiba..selimut aku kena tarik..hmm...sebenarnya tempat kem kami tue adalah bekas kesan tsunami..ramai yang terkorban dekat situ...ada 7 orang yang tak berjaya dijumpai..mungkin yang aku jumpa tue salah sorang dari depa????



tue ja lah pengalaman aku
nanti aku cerita lagi kalau ada
okbaii
=.=

p/s:: esok dah start kerja..damn!

NT:: aku ada buat tempahan keychain handmade..comel-comel taw..sapa nak PM aku




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

Pendamba Mawar said...

hurm agak seram seronok baca

tieka said...

huhuhu...boleh tahan jugk cite nie...

Cik Bunny said...

dah lama tunggu sambungan citer ni. if sempat amik gamba kompem kecoh 1 hostel

Namee Roslan said...

alaa, japgi mesti sy tak boleh tidooo!! huawaaaaa!! :(

Nyamuk Terbang said...

@Namee Roslanala kak namee...boleh nya..crta nie xseram pn..bca doa dlu yer :)

tyka chou said...

mmg lah mlm ni tidur tk nk pakai selimut!

Rtp Farra Arisha said...

i'm coward person..and i thought this story is so scary to be heard..oooooo :O

Urzain Hussain said...

walawehh..
seramnye..
xp kite xleh takut ngn dia..
huhu~

fierul said...

semua hantu suka kau nyamuk . mesti sebb kau penah isap darah dorg nie . hehehe . pape pon entry yang mnrik :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216