TEMAN SETIA

Jurukamera Malaysia Maut di Somalia

ASSALAMUALAIKUM!!

sepatutnya entry nie aku dah buat lama
tapi aku tak pasti pasal berita nie
jadi lepas dah yakin betul-betul
baru aku buat entry nie

well,kita semua dah tahu yang negara dikejutkan dengan berita sedih
seorang jurukamera Malaysia,Noramfaizul Mohd Nor,41
mati terkena tembakan curi di Somalia
manakala rakannya Aji Saregar Mazlan pula cedera



sumber:: ohmedia


mangsa meninggal dunia akibat daripada peluru yang menembusi paru-parunya
di sini aku mengucapkan takziah kepada keluarga arwah
mudah-mudahan arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman
dan semoga kematian beliau adalah fisabillillah
amin.......

p/s:: AL-FATIHAH

lagi berita------> SINI




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

11 sayang gua:

merahitujambu said...

al fatihah untuk beliau

Hunnym Syot 美智子 said...

takziah.. al- fatihah...

Muaz Faris said...

ok takpe, biasa la tu kan..

fierul said...

al-fatihah . erm bru je dgr tdi .

nurul diana said...

al fatihah , bru je tau

Wanz Mejuez said...

Sedih aku dengan arwah..

Al-fatihah...

Namee Roslan said...

al fatihah. :(

K O R I E said...

1 hari ni cerita psl dia jea.
pepun. takziah diucapkan
moga rohnya dicucuri rahmat ALLAH SWT.
AMIN.

msredcheesecake said...

nape la penembak curi tu tembak org yg nak cuba bantu dia org....tak baik betul

Danial Razak said...

al-fatihah..moga-moga roh arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..amin.

Atiqah Wadiah said...

al-fatihah..smoga arwah ditempatkan dgn org2 yg soleh..aminn

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216