TEMAN SETIA

TIPS | Jadikan Badan Anda Papan

ASSALAMUALAIKUM!!

hoho
idea untuk buat tips sudah mari
kali nie aku nak ajar hampa semua untuk jadi papan
dengan erti kata lain jadi kurus
ala tajuk haruslah ada majaz bukan mejuez yer*tetba


tips nie hasil dari aku dan kepala hotak kawan-kawan aku
jom tengok

  1. Telan racun tikus... *confirm kurus sebab masuk hospital
  2. Lepas makan korek balik apa yang dimakan yakni muntah *pengotor damn!!
  3. Minum Jusmek5678 keluaran doktor Rosmay jun julai *cendawan betul
  4. Ambik dadah yakni syabu,ice,metaphetamin *boleh tidur hotel serenti 5 star
  5. Jangan makan nasi selama setahun *minum air jer 
  6. Cucuk badan dengan jarum supaya badan akan mengempis *ala macam belon
  7. Bila sampai waktu makan jer..jangan makan tapi terus tidur *lepas bangun mesti tak makan dah
  8. Minum sunlight sekurangnya 3 kali sehari selepas mandi *sebab boleh menanggalkan minyak dengan cepat
  9. Kemas barang anda dan berpindah lah segera ke dalam kawasan hutan *dok setahun jangan balik
  10. Ulang langkah 1 - 9 sehingga anda berjaya menjadi papan *lepas tue aku ambik buat rumah

mereka yang telah berjaya menggunakan tips aku

sekian sahaja tips yang bernas dari aku dan rakan-rakan
semoga berjaya menguruskan diri anda *cisss

p/s:: kurus tak cun sebab gemuk itu comel

p/s:: aku terfikir nak tulis entry nie lepas tengok vaccum cleaner adik aku 

NT:: nak gi beli syampu perisa baru *takdak kaitan



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

Tcca Anuar said...

sampai bila bila pun tak nak buat. ewww~ kurus tu tak menawan. hehe

Unknown said...

huhu xperlu la nak kurus sgt an :)

khairulsyarafi said...

ni ips nak menawan cara mati..hak3..pandai2 jer..hak3

Nur Atikah said...

mcm nak cari maut jea nieh . haha :D

ehaminnie said...

ini bukan mintak jd kepeng tp mintak ajal je...hahaha :))

AnisNorzam said...

ahahha a;ah mintak ajl je haa.. kurus tak HOT lgsg ok ? :D ceyy sbb aku gemuk. kehkehe

syeera razali said...

ceitt ~ niey mmg krus abesh nie .. Hot gitu bebeyh .. muahahaha

Myra Abdullah said...

ceh..
dangerous sunngguh.huhuhu

Pendamba Mawar said...

chubby itu comei..:))

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216