TEMAN SETIA

Rezeki Lebih

ASSALAMUALAIKUM!!!

sebenarnya aku tak larat nak update blog nie
tak tahu la kenapa aku busy sangat serkarang
mengalahkan orang kerja *padahal goyang kaki kat umah ja


jadi post kali nie
aku cerita pasal diri aku ja lah
hoho
ada ka orang nak tahu
jumaat nie cukup la umur aku ** tahun
dah tua dah hoho


tapi tahun nie aku rasa bersyukur sangat sebab rezeki aku melimpah
meh aku list apa yang melimpah sangat::

1. Pakcik CHURP CHURP makin pemurah

2.Abang long says.my pun selalu sedekah dekat aku

3. Mak mertua aku Jenab heartbeat.my pun tetiba meningkat *sebelum nie harem

4. Abah aku yang hensem lagi macho bagi duit suruh format laptop dengan ambek lesen *yang nie paling best

5. Uncle Nuffnang bagi BE weyh

6.Dapat tawaran sambung belajar dekat UITM 

7.Duit raya tahun nie dapat lebih *untung tak tinggi orang ingat form 3


bersyukur sangat-sangat sebab dapat apa yang aku impikan
kira macam hadiah besday pulak hoho
motif??
sebenarnya aku nak bagitahu aku dapat BE ja
tapi dah terlajak perahu boleh diundur pulak
|
|
|
|
\/

aku jakun sebab first time dapat BE setelah 3 bulan terjun dalam kolam blog

aku saja sensored takut nanti kena rompak
walaupun aku tak pernah lepak kedai mamak depan rumah aku*motif??
maka dengan ini haruslah aku bagi rahsia aku dapat BE
hari-hari mengorat kak nuff
ikut ja tips INI
aku ikut semua 15 tips tue
lepas beberapa minggu Nuff bagi BE *ini serius
bukan nak menunjuk
tapi nak bagi semangat dekat hampa untuk blog
sebab setengah orang dah maki hamun dah Nuff nie*termasuk aku

AMARAN:: Buat blog dengan ikhlas bukan sebab duit..

p/s:: sebab rezeki lebih aku buat contest INI

NT:: abaikan typo kalau ada..sebab tengah 'study' buku lesen..kahkahkah






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

7 sayang gua:

Pendamba Mawar said...

untung la dapat BE. Be tu apa er..ahahaha..

Mila Ahmad said...

tahniah ler kat kamu rjin2 la update entry n BW :)

monologmalamhari said...

untungla . :)

♥nyeto89♥ said...

nice! gudluck :D

Namee Roslan said...

yay!! tahniah ye nyamuk!!! :D rezeki tu jangan ditolak. :D jangan lupa amik lesen. tahun depan dapat kereta plak!! :D

selamberK said...

masyuk2.......hehhee

Admin said...

wah tahniah..phat pun dpt BE br2 ni..rezeki raya

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216