TEMAN SETIA

VIDEO | Jatuh Cinta Dengan Lagu

ASSALAMUALAIKUM!!!


aku dah tak tahu nak update apa
ada yang request suruh aku update cerita hantu *macam DJ pulak
tapi nanti la aku buat
tak dak mood pulak

tapi-tapi
aku nak jugak gedik update *bajet retis 
aku nak bagitahu dekat hampa semua
bahawasanya aku jatuh cinta tatkala mendengar lagu ini
|
|
|
|
|
|
\/


nie semua gara-gara Maharaja Lawak
hoho
amacam??
hampa jatuh cinta tak??
ka jatuh cinta dengan abam hensem dalam tue
erkkk =.='
okbai

p/s:: jangan ada yang tak leh tidur malam




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

7 sayang gua:

kim heeruul said...

goyang2 goyang kepala..

Anonymous said...

syok lha video 2. kita suka lha . mlm ny taleyh tidur lha i . hehehe ...

Namee Roslan said...

amboi,,bergoyang2 kita malam ni! keh keh

merahitujambu said...

ekekekeke..goyang mlm2 baik tdo..=p

Saiazuan said...

huhu :D

fierul said...

hehe . ada je ko nie erk :)
goyang pon goyang la .

Acik said...

goyang goyang! kalu asyik bergoyang, memang ler x leh tido malam ... :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216