TEMAN SETIA

PANAS | Rompakan Seksyen 15 Shah Alam

ASSALAMUALAIKUM!!!

yeah lama aku tak dapat cerita panas nie
akhirnya ada juga member nak post bahan dekat aku
makaseh la weyh
hang la member aku sampai bila-bila *tetiba


meh kita layan video HOT nie meh
|
|
|
|
\/


ha bersepah lari kot
memang ganas perompak tue
banyak biji laptop dia dapat
perghh kayo kayo *duit haram tak ke mana

lepas tengok video nie 
aku jadi takut pulak nak on9 dekat nasi kandaq
huhu 
=.=

p/s:: berhati-hati kalau nak on9 dekat kawasan luar rumah anda

NT:: sapa-sapa yang ada dekat tempat kejadian..mai la cerita sikit pengalaman tue

sumber:: ohmedia






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

Anonymous said...

haa...aku lah member ang selama2nya? haha.... aku nk suruh ang tgk ja pun apa yg jadi dekat2 rumah sewa kwn aku... :p

Nyamuk Terbang said...

@Anonymous hai cik anon.....haha....weyh hg ad x time bnda nie jd..btw thanx post video nie kt aku..aku cri xjmpa

angah said...

serius la goyang mai gan parang semua...

Nyamuk Terbang said...

@angahkalau kna kt dri sndri..mmg ngs

Namee Roslan said...

ee betul ke ni? :/

Nyamuk Terbang said...

@Namee Roslanyup..btl maa..nie rakaman cctv kedai tue

❤ eyeme ❤ said...

uhhhh.. bahay atue.. take care dear !

merahitujambu said...

sy pernah kena masa kt ofc...negri je tgok kan..tpi nk selamat nyawa serah je laa

Danial Razak said...

lepas ni kena hati2 la kalau gi kedai mamak..gila punya perompak..

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216